fredag 12 juli 2013

FML moment, på riktigt

Skulle upp vid åtta för att åka buss till Snipen, men somnade om en timma så bestämde mig för att ta moppen! Fanny kom och så åkte vi iväg, båda på min moppe. Körde in i första rondellen när en cyklist kom farandes, bilen framför mig tvärbromsar men jag låg liite för nära och hann knappt reagera, så de sa pang och vi krockade. Ramlade med, Fanny fick bara nått blåmärke och ett litet sår som tur var, jag slog i innersidan av högra benet (välte åt vänster) och har ont i knät, ryggen, svanskotan och revbenen. Men de är inte alls så farligt, tänkt va illa de verkligen kunde gått! Vi hade väldig tur i oturen! ❤
Moppen är nu inne på yamaha center, helt paj där fram... Har som tur är helförsäkring men får endå betala självrisk men de får jag ta. 
Körde hem moppen och sen kom Rasmus Lucas och Joel och kolla hur de va med oss, sen åkte vi till örsviken med Fannys moppe, ville verkligen inte vara hemma och tänka på detta hela dagen :(
☝Min fina moppe, jag tycker synd om den :(((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar