måndag 22 juli 2013

Kalasdag! :P

Sov till halv elva ungefär innan vi sa hejdå till M & H. Sen låg jag i sängen och kolla runt på paddan. Vid ett kom Maja hem från sitt sommarställe så då åkte jag direkt till henne! Saknat henne fööör mycket :( vi prata en hel del sen drog vi till Lindevi där några killar va och spela fotboll. Sen kom Joel och Linnea men jag hann inte träffa dom så länge för jag skulle hem till Amanda och fira hennes lillebror med familjen. Sebastian fyller 4 år idag, grattis sebbisen!
Åkte sedan hem för att åka till nästa kalas för Maja som fyllde 11 förra veckan, mitt lilla gryn, så stor hon är nu :((( åt sååå god mat, klyftpotatissallad, bearnaisesås, rödvinssås (tror jag de va?) och flankstek❤❤❤ aaaah va gott! Kom hem och kastade mig på cykeln till Maja och cyklade till en lekplats och satte oss där.
Nu har jag fått säkert 6 sms från Amanda om att jag ska kolla på one tree hill så nu är de upp till bevis hur bra de är! 
Hörs imon☀ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar