fredag 12 juli 2013

Okej dag

Vart en okej dag men den kunde ju vart bättre om man säger så! Åkte ju som sagt till örsviken och var där hela dagen. Sjukt bra väder idag, vi låg i lä och de var så varmt! Åkte väl hem runt fem. Var hemma en stund innan jag drog mig mot Ica. Jag och Fanny köpte varsin go sallad och så satte vi oss utanför och åt och prata jättemycket! Skönt. Åkte sedan upp till barnsjön där några från konfirmationen var och grillade! Badade en snabbis och åt godis mest. Sen åkte jag och Fanny och mötte Lucas Ramsus och Joel. Hahahha de va så sjukt kul va, dom var heeelt hypade alla tre och typ hoppade runt och allt! Hahaha. Åkte hem runt elva tror jag och nu måste jag sova, lite mörbultad så de ska bli gött!
Ska till Åsa imorgon igen med ett par vänner, awesomeee.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar