fredag 5 juli 2013

this day

Hej på er.
hade som sagt konfa idag och på förmiddagen övade vi igenom våra uppträdanden! sen var det lunch och då gick ebba, oskar, marcus, janne och jag till druvan och åt lunch. efter lunchen var det utomhustävlingar! jag var inte med på alla för de va med vatten i vissa grenar och då ville dom inte att de som ska sjunga på konfimrationen är med haha!
åkte hem efteråt iaf och åkte sen med ebba, alfred och mamma till kungsmässan och sen Willys. när jag kom hem gjorde jag köttfärsås och spagetti, så gott, mästerkock haha! vid halv tio åkte jag och träffade maja! vi satt och prata ett tag innan jag åkte hem lite innan halv elva. fick ett usb med bilder från italien av maja med så nu har jag kollat lite på dom bilderna! ska sortera osv när jag har tid men nu är det väldigt mycket med konfirmationen så de blir nog först nästa vecka!
måste sova nu, sååå segt att konfan börjar 9, måste gå upp så tiiiidigt ju :(
ni får ett smakprov från planet haha :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar