tisdag 12 november 2013

GRATTIS

Idag fyller en av människorna jag älskar mest år, min kusin, min bästa vän, min syster!
Hon är den bästa jag kunnat tänka mig och inget hade vart lika roligt utan henne vid min sida, folk måste tro att det är något allvarligt fel med oss ibland. Vi tjafsar som syskom, aldrig något allvarligt bråk eller något, allt går över på 27 sekunder ungefär, vi klarar helt enkelt inte att vara seriösa i mer än en halv minut, vi måste skratta vilket vi gör konstant tillsammans! DU ÄR VERKLIGEN BÄST!
Loved you yesterday,
Love you still,
Always have, 
Always will♥

1 kommentar:

  1. Du är den bästa personen som finns! Folk tycker vi är konstiga när vi tjafsar men vi gör det med kärlek;) JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET OCH JAG VET INTE VAD JAG HADE GJORT UTAN DIG! ♥♥♥♥KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG♥/ din syster

    SvaraRadera