torsdag 7 november 2013

Stressstressstress

Stressat hela dagen förutom på träningen, såå skönt att typ koppla av och bara köra. I alla fall, har en spanska inlämning tills imorgon så den lär jag sitta med ikväll tills jag ska sova, det är rätt svårt måste jag säga, man vet ju aldrig vad som är rätt! I alla fall är ju SO provet överstökat, liite besviken faktiskt men samtidigt kunde jag inte gjort mer. Eller jaa, de är ju bra och så men det känns som att när jag har så höga krav på mig själv nöjer jag mig aldrig... Ännu bättre är ju att vi bytt SO lärare nu i nian och han och läraren vi hade innan är som dag och natt, helt olika. Byta lärare borde va olagligt i nian...

Gud vad deppigt inlägg! Och har världens gossipgirl abstinens, inte hunnit kolla de på TVÅ DAGAR! Tough life
Godis, thank u for always being there for me <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar