onsdag 27 november 2013

Riktigt bra dag

Haft en toppendag trots att jag vart trött då jag somnade sent igår. På morgonen blev jag 100% klar med min SO-inlämning och lämnade in den, sån lättnad! På slutet av dagen visade det sig att läraren redan bedömt arbetet och jag är sååsåså nöjd va!! Allt arbete var verkligen värt det!
Nu på kvällen sen var det Hulekväll på Hulebäcksgymnasiet, var där med Elina, Maja, Fanny och några fler vi kände + våra föräldrar. Man fick middag och så vilket var gott, matvrak som jag är åt jag riktigt mycket, var sååå hungrig. I alla fall verkade gymnasiet bra, det var mysigt men endå modernt!
Kollat tv-serier och ätit b&j och nu ska jag sova... Mardrömsdagen imorgon, torsdag.. usch :( Men ska nog ta mig igenom den tillslut!
puss


Favorit Oskar och favorit tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar