onsdag 20 november 2013

Not feeling well

Underbar sovmorgon till 11 idag men endå var jag sjuuukligt trött. Förstår inte! Hade sjuk huvudverk sista lektionen och kände mig jättedålig när jag kom hem! Åkte på öppethus men gillade inte skolan och mådde dåligt så åkte hem ganska snart. Vet inte om jag har feber eller inte då termometern inte samarbetade men jaja. Vilade bara mestadels av kvällen, orkade inget annat. Har nu pluggat till energidebatten med Maja över sms!
Får se om jag går till skolan imorgon. Kanske stannar hemma och pluggar, men kommer då missa lektioner vilket jag hatar. Som tur är har vi inga föreläsningar på tex SOn nu, vilket är skönt. 

Jajaaaa, ska sova nu, sleep tight!
Såg på bl.a. Vanessas blogg och fb att det skulle snöa inatt, och det verkar stämma! Åååh va mysigt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar