söndag 3 november 2013

this weekend

Hej på er!
Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik. Möblerade om mitt rum igår och det känns sååå mycket mysigare och större nu!
Idag när vi kom hem från kusinerna låg jag mest och degade innan pappa och jag åkte till klubbhuset! Köpte en ny klubba, samt ett nytt blad till min gamla klubba, det var så slitet så de var helt sjukt. Är jättejätte nöjd! Skulle köpt nya skor med men det blev för stressigt då de stängde vid tre.
Hur som helst har jag ätit middag nu och ska snart åka och köpa mat med mamma. Älskar det, då kan man köpa massa gott inför veckan :) Vill köpa massa gott att ha till frukost!
Vill hinna träna ikväll med samt plugga lite. Vet inte vad jag ska plugga på bara men antingen göra lite spanska, NO eller SO. Vi får se!
Detta var ju dröm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar