tisdag 26 november 2013

plugg dagen lång

Blev ännu en hemmadag för min del, kändes bäst att bli frisk på riktigt. Fortfarande en aning seg men tillräckligt bra för en dag i skolan imorgon i alla fall! Har bara två lektioner, SO & matte, resten av dagen är TTM (tid till måluppfyllelse) där jag ska måla och klistra klart arbetet och sen är det engelska där jag får jobba med vad jag vill.

Har vart en ganska seg dag med tanke på att jag gjort färdigt mitt arbete. Passade mina bröder ikväll och vi lagade tacos, gött. Var precis iväg med mamma hos morfar och skrev ut de sista sidorna, så nu har jag precis kryssat ner alla flikarna på datorn som hade med indien (arbetet handlade om det) att göra, alltid lika skön känsla.

Nu ska jag sova, är riktigt trött!
Imorgon ska jag och några i klassen till Hulebecksgymnasiet på Hulekväll och äta middag, blir säkert bra även om jag inte är jätteintresserad av gymnasiet för tillfället. Men alltid bra att kolla!
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar