söndag 10 november 2013

Nästan en favoritlag

Älskar att jag aldrig har söndagsångest. Söndagar är för bra för det helt enkelt! Började dagen med gg och frukost på sängen med min mysiskusin. Sen kollade vi lite fotboll (lillebror spelade) innan pappa, Alfred och jag drog oss mot kusinerna på släktkalas! Väldigt mysigt då man inte ses jätteofta, vilket är synd eftersom jag tycker det är mysigt att umgås med hela familjen på pappas sida. 
Åkte vidare till match i Kungälv och jisses vilken match, vi spelade såååå bra! Resultatet blev 1-1, fruktansvärt orättvist! Vi borde ju absolut vunnit... Jaja, jag är glad endå för att vi spelade så sjukt bra, trots att den hallen har dåligt golv, parkett och sjukt halt. Men det gick bra trots det!

Kom hem och åt, städa, bädda & duscha. Älska söndagar.. Nu gg innan jag somnar som en prinsessa..
Älskade ungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar