söndag 15 november 2009

95:te inlägget!

I dag är dt exakt 100 dagar kvar! (A), vad tiden har gått fort. Igår var det fest här men jag va barnvakt (med Linnea). Alla killarna var hemma hos Tullbergs. Festen värkade lyckad :-)
I dag kom Camilla, Niklas, Lucas och sötingen William hit. William låg i min famn och myste :-)
Matilda, Claes o Putte kom hit åxå. Vi åt mat som blev över från igår. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Få se hur bra det går för grannarna opsite mitt fönster kör ABBA på högsta volym! Stolt svensk! Men vet ni? Jag är faktiskt halvt Irlänsk/engelsk och halvt Svensk;)
Det bästa från båda världsdelarna;) skämtt å sido men detv är lite coolt;)
Nu MÅSTE jag äta mat typ om det finns, klockan är ju typ5 i nio(A).
Kram o godnatt!
PUSSmEEJ
PS. såg att jag fått nya läsare, 3vlans, 3vlans♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar