lördag 14 november 2009

Mitt 94e inlägg!

Ja, detta är mitt 94:e inlägg! Inte jämt då, men snart blir det hundra! (A)
en annan cool grej e att imån så är det 100 dagar tills jag blir storasyster igen (A)(A)(A)(A)! Wow, tiden har gått fort♥♥ Ni kan läsa på www.meltingpotbywoodrow.blogspot.com om en rolig klänningssak! Jag har egentligen inget att berätta mer. Ska vara Barnvakt åt Isac, Moa o Oliver med Linnéa, killarna ska vara hos Tullbers och typ kanske spela WII eller nåt, det tycker dom ärroligare och så måste det ju vara lite lugnt i huset när Moa o Isac o Oliver ska sova♥.


Vet ni vad jag har lärt mig under tiden i Indien? Att när man hela tiden umgås med sina kompisar kanske man tänker "men å vad kul, hon/han är värkligen min bästa vän" men vet ni vad jag känner? Jag vet nu att alla mina kompisar är mycket viktigare för mig än vad jag trodde. Jag visste ju att jag knappt kunde leva utan dom, men nu så k'nner jag att saknaden bara sliter i mig och jag vill inget mer än att åka hem och bara få KRAMA er ALLA! Jag älskar er oerhört mkt♥♥ Skulle kunna gråta en hel dag om jag kände för det, men jag biter i hop, och tänker att när jag kommer hem, ska inget stoppa oss... Jag vet att några av mina kommpisar tyckte att det var tomt utan mig och att dom tänkte "hon är bara sjuk, bara sjuk!" (dom som gick i min klass, då) och att dom säger att dom saknar mig massor när dom hänger upp sina jackor i korridåren och min hängare är alldeles tom... Ni ska veta att dom orden är som små guldkorn för mig♥

Jag älskar er verkligen♥♥♥♥

PUSSmEEJ
Tänker på er

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej Nora!
    jag hittade in här från din mammas blogg.
    Vilket spännande äventyr ni är ute på!

    SvaraRadera
  3. hej nora ,
    gud vad jag saknar dej
    & vad länge du är sjuk
    kommer du tillbax
    till skolan när du blir frisk? :) <3
    din krok är inte tom
    jag hänger min tröja där
    & min jacka på min för att
    jag inte ska tänka att du är sjuk
    du är ju bara SJUK!
    jag vill träffa dej ... <3
    kom till mej snart ... <3
    kram vanessa <3

    SvaraRadera
  4. Gullig du e Vanessa♥
    Miss U

    Anna: Kul att du har hittat hit!
    Jag länkar ;)

    SvaraRadera
  5. nora , när kommer
    du hhem ?

    SvaraRadera
  6. men nora du äer bara för finn.....<33<3<33

    komm hem och mys nån gång med mig typ hyra film eller nåt!
    bara vi ses!!<33

    SvaraRadera
  7. Vanessa: Jag kommer hem sommarn 2010.
    Fast jag flyttar troligtvis hem nästnästa jul och så kommer pappa i mars. Mamma tycker det blir enklare att få plats på dagis för nya syskonet och det blir nog enklare för mig att inte kastas in mitt i 7an i Sverige. Vill hem nu, men jag klarar mig för vi har just fått 8kg godis..... c(= saknar deej

    elina: klart att vi kan ta en filmkväll i sommar. Jag vill jätte gärna träffa dig! blev ju bara 1 gånt typ i somras =(=(=(. Saknardig.

    PUSS& Kram till er båda

    SvaraRadera
  8. nora , jag vill att du ska komma nu!
    inte typ i åttan utan nu!!!!
    <3
    saknar dig !!
    det gör nog alla .
    till&med killarna börjar fråga när du kommer hem!
    snälla KOM HEM!
    eller just det du är ju sjuk ! :)
    hoppas du blir frisk snart :p
    hhihihihih , saknar dej

    SvaraRadera