söndag 22 november 2009

Mitt 100de inlägg!!

Tjenare snyggingar♥

Dette är mitt 100de inlägg på bloggen!

Idag är det exakt 26 dagar kvar tills min faster + familj kommer!!♥ Saknar dom jätte mkt och vill att dom skall komma nuuuu. Det är många som har haft gäster nu. Tullbergs har farmor och farfar på besök, Åkerbloms hade precis besök av mormor o morfar som åkte hem igår. (avis på Moa för hon åkte med maggie och putte (mormor o morfar) hem! Claes ska hem om nån vecka så han tar med moa tillbax! Saknar dig sötnos♥♥) Ialla fall- Ekbergarna har farbror på besök och jag tror att Maggan åxå har besök. MEN..... Pappas Volvo kollegor är ju här och Stefan tog med sig 8KG GODISSSSS♥♥ Salta pingvinerna glömde jag ju skriva om!

Igår va vi på stan med Stefan o Lars som dom heter. Vi började med att köpa sjalar. Jag skulle köpa en för 200 rs. En turkos med bruna blommor på. och sen när vi gick och jag skulle betala så sa han att jag fick den gratis och att vi löser det nån annan gång! Värsta fynd!! Fast den kostade bra typ 31 kr ändå. ska köpa massor av mysiga sjalar innan vi åker hem förgott! Vi skall nog åka hem nästnästa jul (jag, erik, mamma & och den andra lilla krabaten) för mamma tycker det blir änklare med dagis etc. Då blir det väll mysigt att ha en massor av gosiga sjalar?!? Det är snyggt åxåx. Funderar på att ta hem massor av sjalar och typ sälja!! HAhA. ne men asså endå......

Vi hjälpte stefan att köpa presenter till hans flickor. Blev en MASSA leksaker och en varsin överaskning...... jättefina saker och allt blev ju BILLIGT. Julklappar till kompisar blev det åxå.

Jag fick en jätte fin julgrans kula av mama. en mörkblå med typ en sån där liten gullig stad på♥

100 inläggs-jubeleumet firas met att jag fått tummen ur och fixat mailadress till denna blogg. La in min riktiga en gång men då började jag få mail från en tjej som gick i min klass förra året. (hon slutade innan jag kom). Hon försökte typ skriva på svenska att jag ska vara rädd och så. Visste att det inte va på bloggen hon hittat mig utan sånadära gruppmail men efter det så kändes det inte rätt... Jag skulle uppskatta om ni skrev till mig om bloggen på denna mail och inte på min privata om ni har den... blir lite rörigt då tycke jag. Ni får jättegärna ställa frågor åxå om ni vill.' Här är adressen: bangaloreblogg@gmail.com Maila gärna om ni inte vill kommentera..... Jag svarar!

PUSSmEEJ♥

2 kommentarer:

  1. hej nora det är linnéa.. jag hoppas du har det soligt och skönt , här hemma regnar det mycket:( jag skulle vilja veta vad du heter på skype...

    SvaraRadera
  2. Hej Linnéa. Jag skulle gissa på att du är Linnéa i min klass i Sverige...Rätta mig om jag är fel.
    Jag vill tyvärr inte lägga ut skype addressen på bloggen men om du mailar mig på bangaloreblogg@gmail.com så ger jag dig addressen. Tror att jag har don hotmail om du inte ändrat. Hoppas du ser detta. Kramizar Nora...

    SvaraRadera