fredag 6 november 2009

godmorgon sömntutor.....(jag är ju redan vaken!)

jag vill bara passa på att tacka för mina ungefär 1622 besök just nu, och änså hade jag bloggen ganska länge innan jag installerade den! TACK!♥♥
Nu har pappas arbetskamrat åkt hem.
Jo, vaknade 6 imorse och gick in till mamma o frågade va klockan var för jag kände mig inte trött men ändå så var det ganske så mörkt ute. klockan var ju 06.03 så jag tänkte att det skulle ljusna snart så jag satte på mig såndär ögonsak åsså försökte jag somna. gick ju sådär och efter en ½ timma ringer det på mammas telefon om att vi ska åka bil til skolan. det är ju skönt att få lite extra sovmorgon om man e trött el. sover!!! jag va ju inte ett dugg trött1 men, men. vi behöver inte strässa iallefall! Nu ska jag kläpå mig.

PUSSmEEJ

1 kommentar:

  1. hur får du sådana hjärtan??
    som är efter TACK!!


    HA DET BÄST

    Amanda

    SvaraRadera