måndag 23 november 2009

Min lyckodag♥

Idag kära vänner så hade jag min jättebästa lyckodag....

  • Jag kunde svara på alla mina matteprovs frågor. (det låter bättre på engelska) I were able to understand the whole assessment and I had an answer for every single question!
  • Jag fick 20/20 på mitt rättstavningsprov♥♥
  • Min försvunna klocka är återfunnen! (om ni vill veta hur det hände så skulle jag vilja ha 3 frågor, på bloggen eller mailen, vilket som!!)
  • Det är exakt 3 månader ppå dagen tills jag blir s.syrra igen♥♥ längtar

Ja, det var den dagen det. Deet bästa är att vi troligtvis får babyvagnen i veckan

Hejdå nu måste jag sluta innan jag får chinesen, araben och japanesen på denna dator----

PUSSmEEJ

PS: tävling. den som är först med att maila mig på bangaloreblogg@gmail.com ska få en överaskning av mig. hoppas att jag vet vem personen eee...

1 kommentar: