måndag 30 november 2009

för ett år sedan..

Så lämnade min älskade, älskade farfar vår jord. En fruktansvärd saknad av nära och kära. En stor klump i bröstet som vi alla vill ska upplösas. Jag vill höra din röst igen. Den där härliga brytningen. Vill höra dig prata Engelska igen, och framför allt aldrig behövt ge dig den sista kramen. Jag är ditt första barnbarn och de sista du någonsin sog. Önskar att jag aldrig skulle behöva se på dig en sista gång. Den där kramen är burned into my head! och begravningen....
Shiit va jag saknar dig farfar. Men jag är fortfarande stolt, väldigt stolt över dig. De är inte alla som har en farfar från Irland inte... J*kla cancer!
Snacka om att jag saknar Kalkornen, den traditionella irlänska julmaten, dina UNDERBARA tårtor.....ALLT! Min älskade, älskade farfar...........................................I'll always remember you.....
~Ingen kan dö som levat har, i minnet lever jag ju kvar~
Ditt barnbarn Nora
PUSSmEEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar