onsdag 1 juni 2011

1a Juni 2011

Wie, det är FÖRSTA JUNI! Nu börjar officiellt min sommar, åh vad kul! För mig är verkligen Juni en sommarmånad, och det händer alltid riktigt bra saker-
♥ VI ÅKE HEM!
♥ SVERIGE!
♥ SKOLAVSLUTING! (även om det innebär en egen skolavslutning med Oskar och Jakob, men det blir ju i alla fall mysigt!)
♥ I julklapp fick jag bio-biljetter till Gold class, så kvällen innan vi flyger ska vi gå på bio :)

Jag känner mig sommrigt sprallig och glad :) Så varför inte några sommriga linnen och ett par ballerinas från H&M?
149:-
79:-

79:-

Sommrigt och sött! ♥
I like the green one. And the shoes.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du har så mycket att se fram emot. Kontakta Marcus eller Camilla så kanske du får fler glada nyheter.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  2. Farmor- Åhh, nu blir jag helt till mig av nyfikenhet! vad händer här! Gaaah!

    SvaraRadera