fredag 10 juni 2011

Det är SOMMARLOV!

Och jag klarade detta året i skolan, det gjorde jag verkligen!
Jag vet inte vad jag ska säga, för jag är bara så jäkla stolt över mig själv. Jag har nu fått en bekräftelse av mig själv att jag är STARK och en kämpe Och det får jag faktiskt säga själv! "Du fixar detta Nora, var stark!" Tänkte jag dagen i Augusti när skolan startade. Det gjorde jag, och jag som trodde att jag bara ljög för mig själv!!!

Nu åker vi till flygplatsen om en timma. Jag reser i Linne från Forever 21, Och en Tracksuit från Juicy Couture. Ska även tilläga att mina Juicy Couture trosor jag också köpte i Dubai får en premiär idag! (har sovit med dem utanpå ett par andra trosor, vill använda dem så mycket!!:)

Nu ska jag ta på mig och fixa det siiista i handbagaget och det vanliga bagaget.

Tänk, imorgon vid ungefär denna tiden sitter jag hos kusinerna och äter middag. Det ni!

LOTS OF HAPPINESS,
Nora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar