tisdag 21 juni 2011

I en punktlista

så har jag

söndag
  • tagit hand om en magsjuk mamma
  • passat Alfred hela dagen
  • ätit bakverk kusinerna lämnade här
  • ätit godis
  • tittat på film
  • datorslöat
  • PROMENERAT! hurtig som jag är
  • ätit chips
  • druckit coca cola
måndag
  • ätit mer bakverk
  • druckit mer coca cola (dvs. varit ännu mer extremonyttig)
  • beställt en sak..
  • datorslöat
  • haft tråkigt
  • läst i många timmar
  • ätit mer chips (!)
  • ätit mackor till frukost och middag. no lunch.
  • tänkt
  • sett galet mycket fram emot tisdag, onsdag, torsdag och fredag
  • insett att jag har varit otroligt onyttig och osund. och slö. och hoppats på att vattnet är varmt i havet i år så att jag kan bada bort samvetet för dem TRE stora kakbitar som slinkit ned i magen.
idag. tisdag
  • åkt till Max :D
  • tittat på filmen 127 hours. (och insett vilka fåniga problem jag har som bara består av vilken färg och storlek jag ska ha på mina Hunters)
  • gjort mat. (godaste. ideal makaroner och köttbullar!)
  • tittat på Bridget Jones diary. (sådär bra faktiskt)
  • gjort muffins i en fungerande, riktig ugn !
  • ätit min korvspecialare. dvs. med bröd, potatismos, ketchup, senap och lök.
  • datorslöat.
  • pratat med Tyra.... (mhm! GAAH!)
  • NU
mina tre dagar. och vad jag beställt? mmmm.....

3 kommentarer:

  1. Jag längtarlängtarlängtar! Gaaaaah! Bra idé att gå och lägga sig tidigt, klassiska födelsedags knepet borde ju fungera vilken dag som helst? ;)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du har varit, eller ja i alla fall när du tog hand om Alfred resten vet jag faktiskt inte riktigt!! haha<3 Va bra att Lena är frisk så att vi kan gå till Liseberg och fira midsommar ihop. massor med kramar Ebba L!! puss på dig!! <3

    SvaraRadera