lördag 11 juni 2011

Status: Vi är HEMMA!

Det känns surealistiskt! Jag andas faktisk Svensk, ren luft och jag står på Svensk mark!

Jag har hunnit med att äta fem bitar flesk, tre potatisar, två skålar med grädde och jordgubbar, en bulle, fyra godisbitar och chips. Träffa min älskade Morfar, Birgit och KUSINERNA! Prata med finaste Amanda, bocka av alla hundra femtioelva händelser på Facebook, ätit middag och bara fullkomligt njutit. Livet är så himla underbart just nu, och det kan inte bli bättre! Jag har liksom två månader utan någon skola eller exam, bara göra i princip vad jag vill! Wihooo!! :-)

Ja, några exempel på att man vet att man är hemma
- Det är ganska skön temperatur, med lite bitiga vindar. (Tro mig, det var jätte mulet innan vi landade, vi måste tagit med den härliga solen ;-)

- Jag har superduper nackont (nackspärr), pga av kylan. Under examsen satt jag under en fläckt i två timmar, framåtböjd. Jag hade som tur va tagit en värktablett innan flyget.

- Jag kan äta nästan hur mycket som helst utan att bli sådär mätt så att man inte kan gå. (Thank God)

- Det finns BRA handtvål som INTE luktar möggel. (Dem luktar ju björnbär och päron här!!)

- Jag är jetlaggad, super excited och överlycklig.

- Johan har bett mig hälsa att han tycker jag är supertöntig som bloggar! HAHA. Ebba sitter brevid och hör det samma, och Johan (mosters man) funderar på att öppna en blogg "Skit i toan med Johan". I love My family's humour!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar