onsdag 29 juni 2011

I'm a Hunter in relly fab boots

Jag är så himla glad!I förrgår beställde jag och mamma Hunter stövlar! Som lite barnvaktsbelöning till när mamma var sjuk och Torsdag när mamma ska käka med sina arbetskamrater!
Jag fick till och med mamma att beställa rosa stövlar! Hon tänker mest ha sina i trägården. Men gissa om jag tänker sno dem!? (vi har samma storlek). Hon tog svarta Fleece Welly Socks.

Mina Hunters är silvriga! Så. Himla. Snyggt. Det finns bara svarta, vita, blåa, gröna och röda sockar till låga Hunters, men jag tog cerisa sockar till den höga modellen som vi ska klippa av och sy ihop så att dem passar till lägre. Jag är skitnöjd med mitt val. Det kostar ungeför halva priset att beställa från England, så det gjorde vi! dem kommer antingen imorgon, fredag, lördag eller måndag :D

Tack Mamma! Och Pappa, som betalar ;) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar