torsdag 2 juni 2011

Fröken Fanny!

Grattis fina, galna och alldeles för snälla Fanny idag! Du är, som alltid, en av dem bästa inledningarna på somrarna!

Jag saknar dig och är så himla glad att vi snart ses!
Jag hoppas att du får en fabulous birthday!

Hugs 'n Kisses,
Nora ♥
Första dagen i Sverige ringde jag ju såklart upp mina resterande flickor i våran dagis-triologi. För på dagis var det ALLTID Amanda, Fanny och jag! ♥ Varje dag.. Och vi åkte till Universeum och hade det underbart mysigt och chattrade om allt som hänt under 10 månader!
Men för guds skull, vad ska jag säga? Jag bjuder på den? Haha, men Fanny är ju såklart söt!

Och så regnade det, så vi hoppade in i den lilla båten utanför Universeum. Det blev ganska fullt ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis från mig med. Fina fröken Fanny!
    Kram till dig från Noramamman

    SvaraRadera
  2. Näh men gud vad du är gullig!♥ och du med lena! saknar er enormt!


    bamsestora kramar!
    // fanny

    SvaraRadera