lördag 18 juni 2011

Rea(gera)

Två mysiga dagar i rad. I går åkte moster Anna, mamma, Ebba och jag till Nääs Fabriker. Där var det 50% på nästan ALLT! Dem har Converse, Palladium, Tiger of Sweden, Diesel, Juicy Couture, Ester Elenora, Replay, Swedish Hasbeens, Hunkydory, Jumperfabriken, Odd Molly och SÅ mycket mer! Tyvärr så fick jag bara med mig solbrillorna på nedersta bilden. Och jag är nöjd!

Idag for vi till Stjernboden, där dem också hade en hel del på 50%! Dem hade öven en "Fyndbod", med priser från 30 kronor och upp till vad jag såg 250 kronor. Härligt!!! Åh, vad jag är nöjd med mina köp!




Faktiskt ett skäl till köpet. Just Sweden är ett vackert ord.
Ett SVEA linne från Fyndboden! Ordinarie priset ligger på 349, så vad sägs som att fynda den för 100:- istället? Jag ÄLSKAR ryggen!


En underbart fin långklänning från Saint Tropez! Egentligen var det för den klänningen jag åkte dit! Hur fin som helst. Ny midsommarklänning! Kostade 399:-, alltså 200:- efter rabatt!
En vit T-shirt i längre modell från Object. Fyndad för 50:- istället för 179:-! Den är lika dan som följane, och så här är ett enkelt, och fint sätt att matcka den på!
En till T-shirt från Object till samma pris, som jag fick av härliga Cissi som jobbar där♥ Tack! Himla go, så tunna och mjuka! 50:-

Även denna fick jag av Cissi! Så himla glad! Denne har jag på mig nu, galet fin färg! ♥ Tack igen.
50:-


Mitt 50% kap från Nääs Bomullsfabriker! Ett par sten coola Sunpockets. Gosh! Kostade 499:-, mina för då 250:-. Yay!

Vad tycks?
Puss

4 kommentarer:

  1. det va snygga käder !

    puussssssssss ♥♥

    SvaraRadera
  2. Amanda.
    Jag måste erkänna att jag tycker det även själv♥ I loooove it all!!!!

    Pösspöss

    SvaraRadera
  3. underbar långklänning! lite lik min, förutom att din var helvit :) fräääääcka brillor brudeen! ;) puss

    SvaraRadera
  4. tyra.
    tack allra finaste! din var ju också helt underbar, satt och tittade på den på La Redoute för 2 minuter sedan... :)) LOVE THEM BOTH! Vi är så snygga i våra snygga kläder!

    ♥ puss

    SvaraRadera