torsdag 9 juni 2011

Shopping och Senap

Då jag hade Engelska exam på onsdag (=inget att plugga) så fick jag följa med mamma och Åsa till stan för shopping! Jag köpte lite olika grejer, är jättenöjd! Vi åt lunch på Subway och jag fick senap över hela mig. Toaletten där vi skulle tvätta av oss på var APäklig! Jag har en tvångstanke/fobi slags sak, så jag kan inte andas in illaluktande luft med munnen. Jag vet inte varför, jag känner bara att det förorenar mig. Inte en helt praktisk fobi i det heliga landet av stank... humhum..

Detta köpte jag iaf!

Framsidan. Notera peace märket på vänterbenet. (åt höger på bilden)
Baksidan.
Ett par shorts från Juicy Couture, jättemysiga!
Ett band som jag ska ha som hippie band :) BLÅTT såklart! 3 meter, för nästan 4 kronor.

Framsidan. Bara lila på baksidan.

Ett par lila shorts från Abercrombie & Fitch. Extremt sköna. Eftersom att jag i stort sett har packat färdigt så är dessa dem enda jag gått runt i 2 ½ dagar! Får tvättas i Sverige.
Springshorts från Adidas.
Tre meter silvrigt snöre som får bli ett skärp. Exakt 5 kronor kostade det :)


Två påsar med blingbling stenar, nästan 6 kronor styck :) Rosa och Lila-Blå.

Tyckte ni om sakerna jag köpte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar