lördag 10 december 2011

EXAMSEN ÄR ÖVER!

Åh, så glad jag är nu! Superduper glad! Jag har haft hur mycket huvudvärk som helst, för att man spänner sig så, och varit så psykiskt trött efter varje exam, när man ska hem och plugga till nästa prov dagen efter. MEN NU ÄR DET BAKOM MIG!

Engelskan var ganska svår för ovanlighetens skull, och jag sa det till läraren. Dagen efter kom Mr. Saurabh och  sa att han skulle gett mig ett svårare papper för jag hade tydligen fått 20/20 (!?) på poesi-delen!

Efter examen gick jag till Sport Complex där det var PYP Sports Day. Där träffade jag Flis och vi hejade på Alvisen (som fick pokal för BÄSTA tjejen i trean! Grattis gullegirs!!♥), och Erik som sprang stafett för Pegasus  och hjälpte till med bronset! Vi gick även och köpte Domino's och TropicalSno! TropicalSno är "hackad" is, som man trycker ihop och häller smaker, typ saft, över. Som isglass!

När vi kom hem gick jag med Flis till clubben och gjorde manikyr, och så gick jag sen till Maria och åt pepparkakor och lussebullar. :)

Skitbra dag, men sorglig... Jag sa hejdå till älskade Gabriella... Hon åker till Sydafrika idag, och när hon kommer tillbaks i Januari är jag i Sverige.. :( Men hon är en av dem som jag vet att jag garanterat kommer att träffa igen! Vi har så roligt ihop! Jag ska bla. åka till Sydafrika och hälsa på henne när det är varmt, och hon vill gärna komma till Sverige och typ åka skridskor och skidor! Det ser jag fram emot... Gabs, i'll miss you!!♥

Nu tittar jag julklappar... så mysigt!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar