lördag 31 december 2011

Gott nytt tvåtusen12!

Jag hoppas att ni alla verkligen haft ett bra år! Det har jag verkligen!
Alla resor, Dubai, Malaysia, Frankrike, Maldiverna, besök, sommaren, hösten, nya vänner, Arya, Gabi och min älskade Flis, flytten, och året i allmänhet har varit fantastiskt. Det stärker självkänslan! Även att jag trivdes riktigt bra i skolan denna hösten är största +et verkligen!

Jag hoppas att år 2012 blir jättebra med, och att världen inte går under!! Haha skämt å sido, jag tror inte på att det ska hända :D

Nu fixar jag mig det sista för kvällen. Vi kör hemma hos familjen A med skånefamiljen C så det lär bli lika trevligt som vanligt.

Ha ett fabulöst år alla och jag hoppas att ni vill hänga på här och läsa om Nina reflektioner om flytten, skolan och allmäna livet här!

Nu ska jag och Linnéa gå ner till de andra, vi har stått här ett bra tag nu ;)

Stor puss till er!!! Tack för allt stöd på bloggen detta året!

1 kommentar:

  1. Sööta duu ! <3

    Gott nytt år doveyy!!! <33

    Kram loveyy :) <3

    SvaraRadera