fredag 30 december 2011

Julklapparna 2011 ♥

Två pärlor, en från Simon, Samuel och Stella och en från farmor och Anders.
Jättefint armband från Ida :)
Papertissues att ha i väskan från Ebba :)
Nagellack från Jossan :)
Superhärligt Mint armband från Mandisen!
Supermkjuk tshirt att mysa i, från Ebba♥
En Victoria's Secret Gorgeous parfym från pappa!!!!♥ Den luktar verkligen huuuuuur gott som helst!! tack världens snällaste paps!
En Victoria's Secret Gorgeous body lotion från pappa!!!♥ Den luktar nästan omöjligt ännu godare!!! Tack igeeeeen!♥
I min julstrumpa låg detta suuuuuperfina settet med tre stycken Juicy toffsar!!!!♥ Jag fick dem av mamma, som hon köpt i Abu Dhabi♥ Tack så mycket världens bästa!
Såååå himla söta läppglans från Majamurmeln ♥
Nagellack från Erica, Anders, Max och Noel! Fick ett O•P•I nagellack av dem med :D
En jättefin mössa med en pälsboll på, från Anna, Johan, Ebba & Maja♥
Jättefin mössa från Fanny. I like IFK Göteborg färgerna!! :D

Och sist men inte minst....

EN iPHONE 4S!!!!!!!
Ååhhhh mamma och pappa och brorsorna, tack, jag är såååå lycklig♥

Jag är verkligen redan helt kär i iPhonen, min bebis♥ Det är bättre att ha en iPhone än jag kunnat tänka mig och jag är sjukt glad! Så himla underbart, verkligen. TACKTACKTACKTACKTACK Mamma, Pappa, Erik & Alfred! Bästa julen någonsin just för detta!

Detta var inte ALLA julklapparna, jag har några till :) Men dem får ni se en annan dag!! 

Tack alla så himla mycket, verkligen, och jag hoppas att ni blev glada för vad ni fick av mig♥
Världens bästa jul, Tack & Tack & Tack & Tack igen!!!!!
♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad bra att du gillar dina saker du fick på julafton. Jag gillar mina med stora kramar MajaMurmel.
    HEJDÅ!

    SvaraRadera
  2. Va underbart min lilla prinsessa att du blev glad♥
    Älskar dig murmlis
    Puss storkusin♥

    SvaraRadera