tisdag 27 december 2011

Julen 2011

Det har varit en mysig jul, måste jag säga. GRYMMASTE julklapparna och umgänget!

På julaftons dagen så kom farmor och Anders hit, och vi åt lite smörgås och sånt. Efter Kalle Anka åkte vi till kusinerna!! Där var morfar och Birgit med. Vi åt julbord, såklart, och öppnade julklappar och tittade på "Hur många lingon finns det i världen". Den var superbra! Vi sov över där och åt frukost innan vi åkte hem. Mamma och pappa tittade på Hangover 2 och jag vart mest inne på datorn och åt godis ;) På kvällen sen kom Erica (faster), Anders, Max och Noel hem till oss och åt lax, och sedan massa godis, gifflar och Aladin :D

Jaaa, så mycket bilder har jag inte heller.. Men ni får en peak på boken jag köpte dagen innan jul som jag ska sätta mig in i nu. Jag tror garanterat att den kan vara något för mig haha, efter allt dethär med flytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar