fredag 23 december 2011

We're in the Wonderful Sweden

Nu har vi flyttat hem!!! Jag visste inte att det skulle kännas så bra, jag visste faktiskt inte om det, som jag inte hoppades, skulle kännas jobbigt och dåligt. Men det känns underbart att tränga ihop sig, fyra vuxna och åtta barn och äta massor med köttbullar, gräddsås, och potatis (snabbisar för de mindre barnen), hemma hos familjen A, och veta att sånt här behöver vi inte sakna eller stressa för att hinna med innan vi åker tillbaka till Indien! Åh så skönt att det känns bra!

Landvetter välkomnade oss med riktigt härligt snöfall, som dock bara varade runt flygplatsen, men det var mysigt att se på :)

Nu sitter jag och äter en hel hönökaka med ett tjockt lager leverpastej. Sååå gott!

Jag orkar tyvärr inte hämta kameran nu så ni får lite bilder senare!
Puss!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar