torsdag 15 december 2011

Sista dagen..

För ungefär tre år sedan nu så fixade mina fina innebandy-tjejer en liten fest, bara för mig! För att jag skulle åka till Indien. Vi dansade, åt pizza och så fick jag ett halsband som var supersött, med en fyrklöver på.

Dagen innan skolan började satte jag på min halsbandet och tog inte av mig det på länge, länge.

Då var det första skoldagen.
Imorgon är det den sista.
Jag kan inte förstå det! Då ville jag byta vad som helst för att denna dagen skulle komma. Nu är den imorgon. Jag kommer att sakna skolna mycket, känner jag nu. Men det är nog mest för att vi har sports week, och vi övar drill. Då är det så att det är dem äldsta i mitt hus, Hercules, är så engagerade, och man ser verkligen upp till dem! Ibland kan man bli lite trötta på dem, men nu när man ser dem, så tycker man faktiskt att dem är grymma, coola, och stora förebilder! Nästan så att jag vill komma tillbaka i 12an och vara en sådan härlig senior!!

Däremot vet jag, att hade jag gått en vecka till i skolan, så hade jag genast velat komma hem igen! Det är ju bra att sluta på toppen som kloka M sa! Då det inte brukar gå lika bra för Hercules som för de andra husen, (vi är det absolut minsta huset, typ), så har jag knutit på ett blått Brazilet band, brevid mit rosa och mitt vita! Jag älskar dem, och mitt rosa och mitt vita som jag knöt på i Frankrike har ännu inte ramlat av! Amanda och jag köpte hur många band som helst! Och varsin nyckelknippa med ALLA färgerna!!

Idag hade vi lill-julafton med E & I och M. Jag och Erik blev suuuuuperglada för våra presenter! (Även Alfred för sin kurta tror jag, när han väl låter den tas på honom..). Jag ska visa dem imorgon (hoppas jag...)!!

Nu måste jag sova. Men imorgon ska jag förhoppningsvis ha tid att fota mycket till bloggen som hör till detta inlägget och lite andra med! Gud, jag är så dålig på sådant!

HEJDÅ!
Nu ska jag för sista gången i Indien, sova inför en skoldag, i Indien.  Den sista. Lite hemskt. Och lite underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar