måndag 19 december 2011

The stars match!

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhh! Vet ni?

SANTHOSH SKA GIFTA SIG! Dem ringde idag, och stjärnorna matchade! Det var vårt "Mission" att han skulle gifta sig innan vi åkte hem. Dem skulle egentligen ringt imorgon men hade svaren redan idag. WihooOO! Jag är såååå glad för våran goa chaufför, äntligen kommer han inte att vara lika ensam längre... OCH IDAG, SAMMA DAG SOM VI ÅKER FÅR HAN REDA PÅ DET! Vilken jäkla timing den mannen verkar ha!

Vi är alla oerhört lättade och det känns mycket bättre att lämna honom utan Alfred nu, när han om kanske ett år har egna barn, eller i alla fall har en brud som han kan vara tillsammans med :) Ohh, jag vill jag så gärna träffa tjejen och framtida barnen!

Snart kommer Anthu's man och barn hit, dem är så söta♥ (barnen, hehe). Jag gav några nagellack jag inte använder till Anthu/hennes dotter och har ett halsband jag slått in till Anthu, och deras barn ska få fina julklappar av oss idag med :D

Snart ska jag börja fingra på det sista, allra sista inlägget, från en tonåring som BOR i Indien, någonsin, på Bangalore Blogg by Nora.

I love you India♥

Nu kom dem, så jag får springa ner nu!!!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar