lördag 3 december 2011

I don't need to... :D

Åh, LYCKAN när man bara känner "jag behöver inte göra någonting"!!! Helt otroligt. Så himla van vid att jag känner att nu måste jag gå och plugga igen, jag fåååår inte vara inne på bloggen eller facebook!

Igår gick jag hem och bara njöt i några timmar. Sen gick jag till min älsklings FELIIIICIA!  Åhh det var hur mysigt som helst... Så fort jag nämde "jag kan inte tugga..." så sa fina Helen att jag mer än gärna fick äta köttbullar och potatismos hos dem! Waaah, gud va goda Köttbullar Helen gör! Och jag behövde inte tugga alls med framtänderna eller något! Jag lespade hela dagen igår, jag vill absolut inte stänga ihop framtänderna. DET GÖR SJUKT ONT! Tyvärr värker det än idag..

Efter maten satte vi oss framför Julkalendern! Åh, så myyyysigt!
Sen kom familjen Ekdahl också så vi tittade på Halv Åtta hos Mig och åt pepparkakor och drack julmust! Sen var det lite chips med, men eftersom att Helen är så snäll fick jag sista pepparkakorna :'), hehe.

När familjen E gått hem tittade vi på gamla bilder och åt After Eight. Jag, Felicia, Alva och Wilhelmina åt sån chokladkalender med! Namnam!

Gick inte hem försen halv elva!

Jag kommer att sakna detta såå himla mycket. Att bara kunna gå till nån sådär på tiominuter och vara så himla spontan!  Det är grymt mysigt!

I min lucka fick jag godaste tuggumit och sötaste sudd gummit! Tyvärr kan jag inte äta tuggumit nu :(

Nu ska jag ner och äta köttbullar och mos som Helen skickade med till lunch! Så snällt, munnen gör fortfarande ont. Efter det- harmony day på Volvo, och sen kommer några på middag så då ska Oskar, Jakob, Erik & Jag till Chez Mariannick och äta middag :)

Lördagspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar