torsdag 16 februari 2012

Baskin Robbins

Åh, jag saknar Baskin Robbins så himla mycket! Svårt för B&J att slå den, tror inte ens att den gör det (har faktiskt inte smakat haha).

Det var verkligen hur gott som helst.

Och Japp, choklad bomben är min, kan inte leva utan chokladglass!

Eller min favvis- Gold Medal Ribbon med vanilj och choklad glass swirlat med kolasås❤
Eller Love Potion- blåbärs och vaniljglassen swirlat med blåbärs sås och choklad hjärtan fyllda med blåbärssylt. ÅH. SÅ. GOTT!

4 kommentarer:

  1. Åh va gott det låter! Jag tycker att Häägen Datz är den absolut bästa glassen. Prova Strawberry Cheesecake, den är underbaaar! puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig smakat Häägen Datz, det kanske jag får ändra på?
      puss!

      Radera
  2. Jag har inte ätit BR på 2 år. Jag gråter nästan när jag tänker på mint milk chocolate chip and .. ahhh jag har glömt bort vad den heter, HONEY NUT CRUNCH!! AHhhh! Okej att gråta kanske va att överdriva, men jag saknar det så sjukt mycket!! Åhh jag vill tillbaka till Indien <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknar det också otroligt mycket! Vi kanske får Ah glassprovning nästa helg för att försöka hitta ett substitut..?
      ses snart, puss! ❤

      Radera