onsdag 22 februari 2012

Detta vädret!!!

Förlåt för jättedåligt bloggande. Efter lovet är man ju lite allmänt trött, har gjort lite läxor och tänat.

Alltså ni skulle sett mig idag, det regnade helt sjukt mycket, och blåste jättemycket! Jag cyklade ca 1,5 km och det var motvind hela vägen! När jag kom hem var jag så trött och kall så jag blev helt yr och fick ont i huvudet. Och så var mina byxor drypande blöta. När jag kom hem la jag mig i sängen och tittade på lite webb TV och så har jag mest pendlat mellan sängen och soffan. Imorgon blir det gummistövlar och regntrench! I måndags fick jag ÄNTLIGEN min iPad i alla fall :) Det känns mycket bättre än med den jag lånade, jag ville inte göra något med den eftersom att den inte var min..

Nu ska jag sova.. Imorgon blir en lång dag! Jag ska på hemspråksundervisning (extra engelska) imorgon i 1h 20 min, 16.30 till 17.50, så segt!

godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar