söndag 19 februari 2012

Cousins

Igår kom Anna, Johan, Ebba och Maja hit. Vi hade svin roligt verkligen! Dom sov över men jag och Ebba låg vakna tills ca 2:30.... Det var nämligen så himla varmt i mitt rum!! Och så låg vi bara och snacka om drömmar och allt annat mellan himmel och jord där på natten.. Magical! Tyvärr blev vi väckta tidigt på morgonen, för kusinerna behövde åka hem. Maja hade spytt hela natten den stackaren! (Vi håller tummarna att vi inte ska få det). Jag och Ebba som hade tänkt äta god frukost och kanske springa på bandet fick säga hejdå på morgonkvisten istället :(

Nu har vi precis kommit hem från Amanda, hela familjen var uppe och fikade våfflor :) Jag ska börja göra iordning mig för träningen som börjar sju. Är SJUKT taggad inför varje träning nu! Meganice! Vi ska även få våra reservställ som det är nummer och namn på! Vi får träna i dom och så med :D Äntligen ska jag få nummer 23 igen som jag hade innan ❤

Nu måste jag kila, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar