söndag 5 februari 2012

COMEBACK

Idag spelade jag min första innebandy match på tre år. Det var hur roligt som helst. Och vet ni? JAG GJORDE MÅL!!! Åh, den kännslan... Jag blev helt chockad och är fortfarande... Jag såg bara bollen som gick rakt in i mål, och sen alla goa lagkompisar som kramades med mig. Jag började faktiskt gråta (bara lite, inte floder hehe) av lycka, jag hade föreställt mig dröm-scenariot, att göra mål första matchen, så händer det!❤

Vi vann matchen med 3-0, kan det bli en bättre comeback? Innebandy gör mig så lycklig, jag har verkligen saknat det! Nu är jag supertaggad på att träna på tisdag, och alla gånger framöver!


Jag hoppas att ni haft en lika fantastisk söndag som jag! Stor kram!

4 kommentarer:

  1. Duktiga, duktiga Noris!!! Synd att jag missade din match. Jag hade så gärna velat vara där. PoK Ma Love You♥

    SvaraRadera
  2. Grattis Nora från pappa!

    SvaraRadera