måndag 27 februari 2012

Låååång Måndag...

Det har varit en riktigt lång måndag. Redan efter gympan började jag känna av huvudvärk och sen blev det bara värre. Jag la mig i riktigt bra tid igår, och kom på att jag kunde sova extra länge imorse för vi hade sovmorgon, men endå höll jag på att somna på SO:n... Näst sista lektionen var matte men jag orkade verkligen inte tänka på grund av huvudvärken så jag gick till skolsyster och fick en panolid och la mig i vilorummet. Efter skolan skulle jag ju till tandläkaren med! Så jag var inte hemma försen ca 17.30... Sen dess har jag bara vilat. Jag ska ju till Falun på torsdag, så jag får VERKLIGEN inte bli sjuk nu! Måste vila så mycket det går... Dock tror jag att det beror på att jag blev vaccinerad i torsdags och jag kan bli lite känslig av vaccin. Det stod såhär på någon hemsida:
 Besvären brukar vara lindriga och gå över på några dagar. Feber och ett blekt utslag 7-12 dagar efter vaccination förekommer hos 5-10 procent.


Jag hoppas att det beror på sprutan så att detta går över...Cross your fingers!
Nu ska jag sova, kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar