tisdag 7 februari 2012

Vad jag lever för...

Mat, mat, MAT!
Eftersom att jag tränar 4-6 gånger i veckan så har jag blivit en ätoman! Jag och mina vänner kan äta, sen är jag hungrig igen när vi går från Bamba*! Men jag tycker att det är bra att jag äter så mycket, för jag har mycket mer energi nu med, i och med träningar (och maaaat..)!

Kom hem från träningen för en stund sen, åhhh jag har sån träningsvärk, i igår på gympan blev det mycket mage, så det känns som knivhugg där nu, efter gympa + innebandy idag, haha.. Men jag tycker det är härligt att ha lite träningsvärk, bevis på att man kämpat!

På tal om mat igen, detta åt jag som kvällsmat idag..
Vaniljyoghurt med hallon, macka med skinka och kärleksmums ❤ JÄTTEgott!

Nu ska jag sova gott, hoppas jag... Sover hemskt dåligt när det är fullmåne, haha!

*Bamba är MATSAL på Göteborgska!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar