onsdag 15 februari 2012

Gårdagen

Jag kan bli lite stressad av att allt ska vara så perfekt på alla hjärtans dag, men lite mysigt är det ju ❤ Vi firar det dock inte i familjen så mycket, men mamma fick ett litet presentkort på lite gratis barnvakt, hihi, det kan faktiskt uppskattas om man har en liten huligan i familjen...❤

Jag gick i alla fall bort till morfar och bakade med kusinerna! Eller baka var det nog mest Ebba som gjorde men jag och min lilla prinsessa spelade 'Vem vill bli miljonär' typ, hehe ;) Det blev i alla fall jättegott!

Sen åkte jag och Erik till familjen A, jag och Linnéa åkte skridskor på Isaks mosse, jättemysigt! Men sen kraschade jag och tog ett mig med armen och det gjorde SÅ ont! Haha så klantigt! Gör fortfarande lite ont idag, men inget hindrar mig från innebandy så träning blev det såklart!

Nu står jag och väntar på Amandis, vi ska in till Kungsbacka och titta lite :)

puss!

ray-bans på, wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar