lördag 4 februari 2012

Utmaning!


Jag hittade denna på Klaras blogg, så vi kör på den och testar!

Vad gjorde du för tio år sedan?
För tio år sedan så bodde jag i ett gult hus, på morfars tomt (där han har två gula hus och bor i ett av dom), och Ebba bodde i detta huset (på samma väg, bara ca 100m). Mamma var mammaledig med Erik och jag var hemma på dagarna.

Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan kom Camilla, Linnéa, Lovisa och William till Indien, och vi åkte till Goa. Vi hade jääteroligt verkligen!

Fem snacks du gillar?
SMÅGODIS
Hallon
Choklad
Majs (hehe)
Bakelser

Fem sånger du kan texten till.
Three is a Magic number, man hör den när man ringer nån som har 3 (ringer Amanda så himla mycket haha).
Good Riddance (Time of your life) by Green Day
Don't Stop Believing (jag lyssnar på Glee Cast)
Mange Bjuder (enda låten Alfred kan sjunga..)
Välkommen in med Veronica Maggio 

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Köpa hus i kanske New York och Dubai till familjen
Shop till i drop!
Resa mycket!
Vara supergenerös
Skänka till välgörenhet

Fem dåliga vanor.
Jag äter godis nästan varje dag
Jag äter något sött varje dag, kakor eller något
Jag tillbringar för mycket tid med min telefon
Jag retar Erik, hehe
Jag är dålig på att slänga saker, vill spara allt typ ;)

Fem saker du gillar att göra?
Spela innebandy eller träna
Träffa vänner
Blogga
Äta
Resa

Fem saker du inte skulle klä dig i eller köpa.
Skor med superdålig kvalité
Stora reklam tröjor (jag tränar i dom dock..)
Nätlinne
Jeans med blommor/broderier
Marängklänningar

Fem favoritleksaker.
iPhone
Dator
iPod
Kortlek
Innebandyklubban

Jag utmanar inte nån, dom som vill får göra denna! Skriv gärna om ni gjort den så jag ser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar