onsdag 15 februari 2012

Läggdags

Hörrni! Lite mer kommentarer nu va?! 


I söndags på Kungsmässan hade jag och mamma lite mer än en timma att gå runt, vi hann bara tre affärer, hihi.. Men vi fick tre påsar med oss hem, från Tara, Zara och Alfons! Jag måste visa, så fina saker... TACK mamma!

Idag hittade jag ingen ting, men vill spara lite pengar med! Hittade dock en födelsedagspresent till Lovisa som fyller år idag, grattis gumman!

Nu ska jag sova, ganska tidigt för lov kanske hehe.. Men det gör inget, för imon efter min och Linnéas träning kommer Linnéa, Max och Ebba hit och sover över!! Det ska verkligen bli superroligt, som sist! Vi ska flytta lite kartonger från vårt källarrum, till ett annat rum, så vi får hela källarvåningen för oss själva, thumbs up! Det blir nog ganska sent, men som den lilla tönt jag är somnar jag nog först, haha!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar