fredag 17 februari 2012

Pool side

Vi kom hem från simhallen fem ungefär, sen handlade mamma och pappa mat och så åt ma&pa räkor och vi åt korv med mos haha! Jag skulle ätit ugnsbakad lax med potatis men jag blev så hungrig och potatis tar sån tid! Sad but true ;)

Jag tror inte att simhallar riktigt är min grej alltså.. Men det kanske beror på att halva Kungsbacka var där nu när det är sportlov! Blev lite stressad av allt folk, hehe ;) Tack Ebba för att du badade med mig i alla fall! Sen bastade vi och smörjde in oss och sen fick vi glass. Barndomsminnen❤ Så fort man känner lukten i omklädningsrummet tänker man på hur lycklig man var när man var liten och fick komma till simhallen!

Det var i alla fall ganska mysigt, tack pappa, Ebba, Erik och lillen för eftermiddagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar