onsdag 11 april 2012

10 saker ni inte visste om mig!

Jag kan inte leva utan min telefon. Min iPhone är förmodligen det bästa jag fått, haha.

När jag äter rostbröd måste jag alltid lämna en bit av kanten (dock bara när jag är hemma haha). Vet inte varför, men jag äter aldrig upp exakt hela.. Haha jag är lite konstig..

Jag längtar tills min tandställning tas bort. Men allt som tandläkarna ska göra med mina tänder kommer ta 3 år...

Jag saknar värmen i indien mer än jag trodde jag skulle göra. När jag tittar på bilder va jag typ alltid brun ju!?

SM slutspelet i Falun är förmodligen det roligaste jag vart med om sen jag flytta hem. Innebandy, världens goaste lag, fängelset, allt!

Jag är oftast velig när det gäller att köpa kläder haha (även fast jag älskar det), så är det nåt jag verkligen vill ha köper jag det oftast. Det är sällan jag bestämmer mig fort så då gillar jag verkligen nåt.

Jag gillar verkligen inte skräckfilmer haha...

En av mina största rädslor är att bli överraskad (typ att nån hoppar fram och skräms haha).

Skratta är det bästa jag vet. Skrattar varje dag verkligen, hahaha.

Jag älskar att träna, även fast det är sjukt jobbigt ibland. Känslan efter är typ oslagbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar