tisdag 3 april 2012

Afternoon

Skolan idag hade vi likabehadlingsdag, så vi började senare och tittade på film med dom andra 7erna. Vi såg filmen Älskamig, den var sjukt berörande verkligen, tror det var bra för alla att se den. Den handlade om mobbning typ, och att det kan gå så långt att någon vill ta sitt liv. Sen diskuterade vi filmen lite i klassen, och efter lunch spelade vi brännboll med dom andra 7erna. Först ville jag verkligen inte göra bort mig inför alla (hehe) men det gick helt okej endå, ganska kul var det faktiskt. Mitt lag vann med, nice ;) Imorgon har vi vanlig skola (tror jag, om vi inte har skapande skola typ) och sen på torsdag har vi lunchkonsert i bamba, härlig vecka!! Sen är det ju lov!

I alla fall, efter att jag dratt mina tänder blev jag helt yr och illamående, och jag var såhääär nära att svimma verkligen, haha! Åkte hem till Linnéa innan träningen, men jag låg bara och mådde illa i soffan, så när mamma körde oss åkte jag hem igen istället.. Såg sen att man inte ens fick träna efter bedövning och så på lappen jag fick. Blir så sur bara! Varför ska jag vara med om allt som gör att jag inte kan träna? Ska nog springa på löpbandet efter skolan imorgon i alla fall, måste ta igen lite känner jag...

Tittat lite på Top Model sverige och bara tagit det lugn nu. Som tur är gör det inte ont längre, underbart, haha. Nu ska jag sova, jättetrött efter all bedövning och så! Hörs imorgon, puss♥


1 kommentar:

  1. Ja visst är Älska Mig bra??:) vi har också sett den i skolan, fast på youtube!:)puss Ebba L!<3

    SvaraRadera