onsdag 11 april 2012

Alltså..

Jag tänkte blogga flera gånger igår men det blev inte av, haha...

Var i alla fall med kusinen i kungsbacka, köpte en sak på Alfons, jäääättefina :D Sen hade jag träning. Det var faktiskt hur härligt som helst att kunna träna igen, även fast det var jobbigt ;) Hade fys sen, gick inte lika bra som det brukar. Bara allmänt seg hehe.

När jag kom hem la jag mig med datan i sängen.. Kunde inte sova sen så somna först halv tre tror jag, hahaha... Sov tills Erik väckte mig, är det inte Alfred är det han... Gick upp och la mig i soffan med täcket, och här ligger jag kvar! haha. Funderar på att gå ner och springa lite på bandet, hade vart riktigt nice faktiskt. För ju börja med konditionen lite nu när vi kommer ha utefys snart tror jag.. :)

Kanske blir fler inlägg idag, men kan inte lova något haha... Bloggen kanske får lida lite nu under lovet. Men jag ska försöka så gott jag kan!

Puss♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar