torsdag 19 april 2012

Torsdag

En helt okej dag i skolan. Eller NOn va chill eftersom vi bara skulle förebereda våra presentationer och utvädera vårat arbete lite med vår mentor. När vi hade lite ledig tid pluggade jag och Ida SO, men det gick ju inte hur bra som helst kan man säga haha....

Efter skolan gick jag till min älskling Mandis en stund och chillade, sen gick jag till Linnéa som vart i Kina innan hemspråket :D Det är synd att när vi slutar så himla tidigt på torsdagar så har jag hemspråk efter...

Nu ska jag hoppa ner till duschen. Blir så trött på mig själv när jag alltid tänker att jag ska lägga mig tidigt och så går tiden och helt plötsligt har jag en miljon saker att göra!

Måste sätta lite fart nu. Kommer nog inte hinna blogga sen, så GOD NATT allihop!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar