söndag 1 april 2012

Min underbara dag

Imorse vaknade jag av frukost på sängen och sång såklart :) Jag fick superfina saker, ni ska få se (och jag vet hur mycket jag säger det, men jag lovar!). Vid 10 åkte jag bort till Wall, och så åkte Wall, Felicia, Linnéa och jag till Lundbystrands hallen, där vi spenderade resten av dagen och spelade serieslutspel. Vet ni? VI VANN ALLTING! Mötte Pixbo i finalen och vann över dom igen!! Vi vann på straffar med vilket vi aldrig gjort innan, men Wall var helt fantastisk och räddade 4/5!! Vi fick bokal och så vann vi pengar till laget, vilket är grymt, så kan vi åka på fler roliga cuper och så! Det känns sjukt härligt att vinna över pixbo också, nu har det hänt i Falun och serieslutspelet, nästan dom "viktigaste" haha... :)

När vi var färdiga så åkte vi hem, och så träffade jag papsi för första gången på typ 6 veckor! Skönt att han är hemma ett tag nu! Så åt vi middag och sen tårta och tog det bara lugnt. Har svarat på massor av grattis hälsningar på facebook med, haha!

Nu ska jag snart sova, och snart är denna födelsedagen slut... Nästa gång fyller jag 15, sjukt!
TACK så mycket i alla fall, till alla som gjort min dag bäst! Alla som grattat mig, laget, familjen, släckten. Big love to you!♥

Puss från mig, nu mera 14 år! ;)

Förlåt för bilder utan vidare kvalité haha.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar