tisdag 17 april 2012

Gonatt!

Chattade med en i Indien precis och det går tydligen massa rykten om att jag är elak och har gjort saker jag aldrig någonsin skulle göra! Så jag är faktiskt riktigt ledsen och besviken nu. Folk jag trodde va mina vänner har ju svikit mig och säger dumma saker som inte hänt.. Usch..

Förstörde min kväll lite. Stort pluss till träningen för att jag träffade alla i alla fall (själva träningen var dock rätt konstig haha, hade en annan tränare för varken Kristian eller Per va där.. rätt roligt endå :D). Även messat lite med en kompis precis, och jag är så glad att jag har vänner jag kan skriva till och som finns!♥♥♥

Nu ska jag sova och glömma mina bekymmer några timmar! kärlek♥

Sadly, a few does.. :(((

1 kommentar:

  1. Det är ju lätt att lägga skulden på nån som åkt hem för nåt man inte vill ta ansvar för själv. Du vet och jag vet och alla de i Indien som är dina riktiga vänner att inget av det är sant!!! Puss o kram Ma❤

    SvaraRadera