måndag 2 april 2012

Lunes

Måndag igen, men var som tur va en okej dag i skolan. Sovmorgon som vanligt och så missade vi lite lektioner och hade skapande skola och lärde oss mer om iMovie etc..

Efter skolan skulle jag powerwalkat med Linnéa, men det var så himla kallt idag, så vi gör det nån annan dag. Gick hem till Amanda efter skolan, vi åt, tittade lite på TV, och pratade om allt verkligen. Hur länge sedan som helst vi gjorde något, sjukt?! Det var i alla fall härligt att catcha up lite! Kom hem vid åtta och myste bara framför tvn med familjen.

Inte gjort så mycket mer sen haha, pratat lite med mina vänner som är bäst verkligen, dom får mig på så bra humör hela tiden, vad hade jag varit utan er? Kände mig lite nere förut, vet inte riktigt varför, så jag är så glad att jag har dom! Loveu!!!

Nu ska jag snart sova i alla fall, men vi hörs imorgon!
Puss på er!♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar